Saturday, September 09, 2006

Varma vänner, trofasta systrar - jag älskar er!


Tänk att ni står ut med mig! Tänk att ni vill dela delar av ert liv med mig! Med mig som ofta är glad och lycklig men också trött, svettig, tråkig, stridslysten, stolt, arrogant och försenad. Jag ville bara säga att ni är viktiga för mig, varenda en av er är oersättlig och jag älskar er! Kram, syster Eva. Ps. Fotot är lånat av Joakim Roslund som upprätthåller en mycket humoristisk och högklassig
fotodagbok. Kolla in www.hurry.se.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tycker mycket om dig också min soliga, roliga, rättframma, uppmuntrande, visa, varma, modiga, livfulla och annars bara härliga syster.

Tack Jesus för Evalevajeva!(du har så kort namn så dina smeknamn blir desto längre:)

Kram, sestrjonka tvajonka

4:23 PM  

Post a Comment

<< Home